12.10.2021

Незалежно від категорії бізнесу, якщо необхідно позиціонувати веб-сайт своєї компанії в певній галузі, не потрібно зосереджуватися на загальних фразах. Чим менше ваша цільова група, тим дешевше і швидше її можна досягти. Слід використовувати найбільш ефективний механізм і зосередитися на локальному позиціонуванні. Як це зробити і чи дешевше локальне SEO, ніж звичайне?

Що таке локальне SEO?

Коли потенційні клієнти шукають косметолога, перукарню, спа або готель, останнє, про що вони думають, – це перегляд пропозицій з інших міст або провінцій. Google прекрасно про це знає. Тому, щоб полегшити пошук інформації, він зосередився на швидкій розробці алгоритмів, щоб надати користувачам найбільш підходящі пропозиції. В цьому відношенні найбільше змін вніс алгоритм з назвою "Gob", що означає, що користувачам Інтернету не потрібно заходити в цікавить їх Регіон – результати відображаються на основі інформації про геолокації.

Також немає потреби приховувати: в деяких галузях майже повністю домінували кілька більших компаній, до такої міри, що у малих підприємств немає шансів потрапити в ТОП-10 запитів за такими фразами, як «ювелір» або «взуття». Саме вони, навіть найменші сервісні та комерційні точки, отримують шанс стати відомими завдяки локальному позиціонуванню. – коментує SEO агентство для фінансових компаній GetSEOhub.

Отже, відпочиваючі, які зупинилися в Маямі, увійшовши в» ресторан " в Google, будуть направлені в невеликий місцевий паб, а жителі конкретного району Нью Йорка легко виявлять недавно відкрилася перукарню, розташовану в декількох хвилинах від їхніх будинків.

Позиціонування результатів локального пошуку

Звичайно, це також можливість для великих компаній і для всіх, хто шукає клієнтів з певного регіону. Загальнонаціональні компанії або фрілансери, що працюють тільки віддалено, отримають від цього набагато меншу вигоду.

З чого почати локальне SEO?

Позиціонування в регіоні відбувається за тими ж правилами, що і національні, але виглядає інакше. Щоб розмістити свій веб-сайт в певному місці, необхідно зробити все, щоб дати Google чіткий сигнал.

Google Мій бізнес

Цей аккаунт-візитна картка, що дозволяє відображати місце розташування вашого бізнесу на картах Google. Можна пов'язати його з сайтом, а також додати опис з ключовими словами і фотографіями, які переконають інтернет-користувачів відвідати компанію. Google Мій бізнес також збільшує ймовірність відображення короткої інформації про діяльність компанії в результатах текстового пошуку. Обліковий запис повністю безкоштовний, і для його налаштування потрібна лише адреса Gmail.

Після успішної перевірки компанія повинна з'явитися на Google карти. Чи буде вона відображатися на початку або в кінці пошуку залежить від її популярності, рейтингу, опису і т. д.

Каталогізація

  1. По-перше, правильно підібрані SEO каталоги будуть корисні кожному. Однак вони особливо важливі в разі локального позиціонування. По-перше, місцеві фрази відносно легко розмістити, і саме в цьому випадку каталогізація допомагає найбільше.
  2. По-друге, неоціненну допомогу надають інтернет-каталоги, що об'єднують компанії з певного регіону, оскільки вони створюють зв'язки між вашим сайтом і його місцем розташування.

Пошукова оптимізація сайту

Крім того, сама підготовка веб-сайту виглядає дещо інакше, ніж у випадку традиційного SEO. Крім основних аспектів, пов'язаних з позиціонуванням, необхідно пам'ятати про:

  • розміщення назви міста або району, в якому знаходиться компанія, в найбільш важливих місцях, наприклад, в заголовках, але також скрізь, де це можливо, наприклад, в описах фотографій, нижніх колонтитулах і т. д.;
  • публікації статей, в яких можуть використовуватися локальні фрази, і розміщення ключових слів з назвою області в описах і заголовках вкладок;
  • редагування адресних даних в коді сторінки і збереження їх з використанням структурованих даних – це спростить ботам Google «читання» адреси.

По матеріалам сайта: https://www.klubok.net/