Голова UGC розповів про тренди в рекламі азартних ігор в Україні

Керівник Ukrainian Gambling Council Антон Кучухідзе стверджує, що нелегальні гемблінг-оператори посилили свою рекламу.
Нав’язливість реклами нелегальних гемблінг-операторів кидає тінь на провайдерів ліцензованих азартних ігор. Це спонукає останніх до масового використання різних месенджерів, в яких організатори гемблінгу запускають занадто агресивні рекламні кампанії.
Очільник UGC звертає увагу на те, що не завжди жорстка реклама відповідає філософії цивілізованого грального бізнесу.
В різних країнах реклама азартних ігор регулюється по-різному. Наприклад, у Латвії пропаганда азартних розваг незаконна. Однак можна побачити, що провайдери гемблінгу рекламують свої послуги та онлайн-казино, серед них і Feniks Casino, лише в Інтернеті. При цьому регулятори не докладають багато зусиль для контролю реклами в Мережі.
В Україні на рекламу ринку азартних ігор встановлені певні обмеження. Насамперед, для розкручування своїх послуг гемблінг-компанії не можуть використовувати будь-який інформаційний канал з 6:00 ранку і до 23:00. Також заборонено друкувати рекламу в літературі, пресі, на вуличних білбордах, в транспорті. Не дозволяється рекламувати азартні розваги на товарах і в місцях, призначених для неповнолітніх.
Дещо стабілізувати ситуацію дозволило підписання Меморандуму про рекламу. Антон Кучухідзе пояснює, що насичена рекламна політика викликає агресію населення та не дозволяє сформувати позитивну думку про азартні ігри.
Очільник наголошує UGC, що слід пам’ятати про емоційну складову реклами азартних ігор та зважати на чутливість самої індустрії.