В Україні розшириться система автофіксації порушень ПДР та автоматичного ГВК у 2021 році

Для підвищення безпеки руху у 2021 році Міністерство інфраструктури планує масштабувати впровадження інтелектуальної транспортної системи на всю країну – влаштувати ще 125 КАФ з розширеним функціоналом та 100 сучасних WiM-комплексів для автоматичного габаритно-вагового контролю. У підсумку до кінця наступного року на українських дорогах будуть працювати 375 КАФ та 150 WiМ.
Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на спільному брифінгу з Головою Укрінфрапроекту Кирилом Хом’яковим «Безпечні дороги: зроблено у 2020» сьогодні, 1 грудня.
«Цьогоріч Уряд затвердив нову Стратегію підвищення безпеки руху до 2024 року, і ми переходимо до її практичного втілення. Наша ключова мета – знизити рівень смертності внаслідок ДТП у порівнянні з 2019 роком щонайменше на 30% до 2024 року та на 50% до 2030 року. І досягнути позначки 0% людських втрат від дорожніх аварій. У 2021 році ми продовжимо впровадження інтелектуальної транспортної системи та масштабуємо її на всю країну. Крім цього, запровадимо підходи Vision Zero в Україні, щоб використовувати сучасні інженерні рішення для будівництва не тільки якісних, але і безпечних доріг», – зазначив Міністр.
Для цього вже з наступного року Мінінфраструктури планує ввести обов’язковий аудит безпеки для доріг міжнародного значення, а також продовжувати розбудовувати сучасну інфраструктуру безпеки, що включає:
– облаштування острівців безпеки, пішохідних огороджень, безпечних поворотів та кільцевих розв’язок;
– поліпшення розмітки, заборону рекламних конструкцій на узбіччях та їх укріплення для безпеки водіїв;
– ліквідацію перетинів доріг і залізничних колій на одному рівні;
– встановлення демпферних систем для запобігання лобовому зіткненню на високій швидкості;
– створення зручних та сучасних зон для відпочинку водіїв тощо.
Владислав Криклій також наголосив на важливості підвищення безпеки самого транспорту – необхідності впровадження систем управління безпекою дорожнього руху перевізниками та реформуванні системи контролю за технічним станом транспортних засобів згідно з Директивою 2009/40/ЄС.
Водночас у планах відомства – реформа таксі, що дозволить вивести перевізників з тіні та підвищити безпеку пасажирів, та реалізація спільного проекту з ЄІБ з оновлення громадського транспорту «Міський громадський транспорт України ІІ».