У Києві курсують вживані автобуси з Люксембургу. Наскільки комфортно ними їздити?
На маршруті Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська курсують вживані – Volvo 7700 Hybrid.
У Києві на маршруті №150 «Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська» змінився перевізник. Тепер там курсують 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid. Киянин Антон Хаген поділився досвідом користування.
За його словами, автобус у дуже хорошому стані, мовляв, «якби не потерті сидіння, то і не скажеш, що йому 11-12 років». Також за м’якістю ходу вони набагато комфортніші за комунальні автобуси.
«Цікаво було спостерігати за роботою гібридної системи та роботизованої коробки I-Shift. Двигун вимикався далеко не на кожній зупинці, але коли це ставалося, то електродвигун розганяв автобус в межах першої передачі і далі вмикався дизель. Загалом роботизована коробка створює відчуття, наче в автобуса механіка, що дивно сприймається, коли розгон починався в електродвигуна», – написав Хаген.
Крім того, у автобусі немає квартирок, а лише два люки. У салоні транспорту є кондиціонер, але, як зазначає киянин, він майже не допомагає у спекотний день.
Вартість проїзду становить десять гривень, інтервал – приблизно 20 хвилин.
Низькопідлоговий міський автобус Volvo 7700 Hybrid оснащений гібридною силовою установкою паралельного типу, де дизельний двигун працює незалежно або в парі з електромотором. На невеликих швидкостях, в тому числі й при розгоні, працює виключно на електротязі. Дизельний двигун підключається при необхідності. Електромотор харчується від літій-іонних акумуляторних батарей, що заряджають, зокрема, при гальмуванні автобуса.